Älskade lilla prinsen

Alfonz kom nyss hem och jag såg han hade nåt vitt vid näsan. Livrädda jag skulle försöka peta bort det men det satt naturligtvis fast. Jag gav honom mat och hoppades på att det äckliga skulle rasa bort självmant men efter att han käkat satt grejen fortfarande kvar. Tog "tjuren vid hornen" och plockade upp kisse i knät för att studera lite närmre på det främmande föremålet. Då sitter det en klo i näsan på honom !!!!!! Hur vidrigt är inte det då ??? Den hade trängt in en liten bit vid snoken på han men nu är den borta och det syns inte ens att det suttit nåt där... Får hålla lite koll bara så det inte blir nåt eftersom det trots allt under hans mörka päls finns ett litet sår :(

Mammas lillprins <3



// Märi<3


Kommentarer
Postat av: jenny

Märi, du får inte sätta klorna i honom förstår du väl ;) Haha

2011-08-10 @ 13:03:34
Postat av: Märi

Haha så ser inte mina klor ut

2011-08-11 @ 17:44:00
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Aw så sööt =D

2011-08-12 @ 09:42:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0