Akut

Dessa tre grejer är jag i akut behov av...





Behöver verkligen klippa mig då håret är så slitet så det finns inte. Brukar typ klippa mig kanske 1 gång/år eller nåt :/ Har aldrig pengar till det då mina djur alltid går före mig. Iofs köper jag hellre till dom är mig själv fast jag inte behöver ;)



Ett besök hos kiropraktor är nog det jag är i behov av mest av allt. Jag är i stort sett pajj i rygg, nacke och axlar jämt och det blir ju inte bättre om man aldrig får det fixat. Jag måste försöka få nån krona över så jag kan pallra mig iväg för vissa dagar är det inte roligt...



En löpardojja eller kanske två par iofs. Gillar inte att gå i ridskor då dom känns så klumpiga och därför brukar jag alltid ha typ såna här i stallet oxå. Vore ju bra om man då kunde få några vettiga skor att traska runt i än bara nåt skit. Men det är ju ganska bra pris på såna här oxå så det får vänta det med...

Faan vad jag gillar att vara fattig !!!!!!!!!


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0