Tröttis

Skulle nog gått och lagt mig i tid igår eftersom klockan ringde 07.45 imorse. Jaja jag kunde iaf inte somna när jag kom hem så vad spelar det för roll egentligen.
Har varit med Anki till hovis på morgon eftersom P tappat en sko. Nu har hon dock alla 4 skorna på plats och inga broddar heller. Jag har tagit ur brodden på Z oxå så det inte skulle bli nåt skit till tävlingen.

Igår blev det en skritt tur i skogen med Anki och D. Siri var oxå med :)

Ska ta mig nån mer macka innan jag byter om och drar till Af för att få min penga lapp påskriven. Sen upp till Santoz och ge dom mat. Hem och städa lite kanske ? Sen stallet i em för en tur på banan :)

Joo det låter som en hyffsat bra dag faktist. Just det glömde berätta att jag hanskurade hela transporten invändigt igår :( Usch det var inge roligt men välbehövligt eftersom en viss liten kille klättrat på väggarna därinne ;)
Så nu borde det väl va läge att byta transport va ?


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vad ska du nu byta till ???

Jag vill oxå byta, men jag får intala mig själv att den jag har duger bra till att hämta hö, köra skräp och skjutsa ponnysar till utställning i 3 ggr per år.

Skillnad vore ju om jag använde den mycket...

2011-04-11 @ 11:17:23
URL: http://flaangen.blogspot.com
Postat av: Märi

Jag vill ha en Concorde ;) Om jag hade haft huvet med mig när jag köpte denna så hade det nog blivit lite annorlunda. Men men lätt att vara efterklok ;) Haha joo jag kör ju inte så mycke heller just nu men det är tänkt att det ska bli en del. Kan ju va läge att byta snart i så fall så den inte är helt trashad då :)

2011-04-11 @ 22:19:05
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0