Tisdag=skitdag

Tänk om nåt kunde gå bra nån gång. Ingen vore gladare än jag. Nåja vi tar det från början...

Sängen var alldeles för skön imorse så min plan sprack redan där då det bara blev en kortis med Siri imorse. Iväg upp till Bråten, släppte in "mysmys" och hämtade pant. Därefter iväg till Af för nåt slags möte. Dock var det en ny planering som skulle göras så när jag var klar där var jag som vanligt vansinnig. Finns det ingen på det där stället som fattar nåt ?! Jag ska ju jobba på mossen i sommar igen och när jag börjar, va länge jag kan jobba och vilka dagar styrs helt och hållet av vädret. Men det begriper inte folk tydligen. Jag försökte förklara flera ggr men det trängde inte in. Nu ska jag återkomma om en månad igen och göra en uppföljning och sen i början av juni för att göra en ny planering. Jaja dom låter mig iaf vara ifred en månad nu :)

Efter det begav jag mig till Jet då min bil signalerat sen igår kväll att det är nåt som fattas. Efter full tank (bara 3,5l kvar till fullt) så styrde jag näsan mot Arena. När jag parkerar utanför Arena ser jag en lång rand av nåt som runnit ur en bil precis där jag kört och in på min parkering. Jippie tanken är pajj. Jaja det kan ju vara nån annan (ööhh). Iaf sprang in på Arena och beställde lite prylar till klubben och sen iväg igen. Stanna till på Shell för att va lite social och när jag ska åka luktar det bensin om bilen. Hmm det måste nog vara min bil... Ser mamma på E18 svänga mot Coop. Drar iväg efter henne och parkerar några bilar från henne på parkeringen. Kliver ur och kollar om "strecket" följt efter. Jajjemän klart det har. Nu var jag ju ganska säker vid det här laget att det var min bil. Får dock hoppas att det inte blir en dyr historia med tanke på min inkomst som inte finns. Den ska iaf lämnas på torsdag morgon så håll faan alla tummar att det är nån slang jävel eller nåt som pajjat. Annars blir jag tokig. Mer än vanligt alltså :)

Nu har jag packat bettskivor som ska skickas och även vägt ett paket till en annan tjej som vill handla. Bara hon bekräftar att priset är okey skickas dom prylarna oxå iväg. På torsdag som tydligen kommer bli en hemma dag (utan bil som ni vet) så ska jag rota därnere och ta kort på varenda pyl och lägga ut på annons. Nu ska rubbet väck så jag får in lite pengar.

Har massor att uppdatera om men det får bli torsdagens grej. Kommer nog upp en hel del inlägg då om jag hinner i mitt inventerande :) Nu ska jag ta mig nåt att äta och sen braka mot stallet. Jag och mitt streck ;)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Oj vad tråkigt med bilen, du får inte tanka i så mycket soppa i tanken nästa gång så kanske det klarar sig...

Annars är det ju vår nu så då får du ta fram cykeln, det är billigare ;)

2011-04-05 @ 16:00:11
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-04-05 @ 18:39:34
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Märi

Nej tydligen så ska jag inte göra det. Men nu får jag hoppas det blir billigt att laga så det inte blir nåt mer skit. Ju längre jag väntar desto mer hinner det bli :( Haha aa cykeln vore ju nåt ;)

2011-04-05 @ 19:13:26
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: sofia

nu är det så att jag gör lite reklam för min egna blogg, gillar du inte reklam så får du ursäkta, första gången jag gör det, men vore roligt med nya läsare:)

min blogg handlar om min vardag, min kärlek, shopping, utseénde, kärlek, texter och mera. hope you like it:) kram

2011-04-05 @ 22:01:29
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-04-06 @ 11:02:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Har tipsat dig om en sak i min blogg hihi, kika in! Har även dagens blogg på gång, var gärna med :D

2011-04-06 @ 11:42:13
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0