Strålande sol

Idag är det verkligen sommar väder. Termometern visar 23* på altanen. Har dragit ner persiennerna därute för det känns som att sitta i en bastu. Nu ska man inte gnälla efter den hemska vintern men det har gått så fort tycker jag. Bara hoppas detta ljuvliga väder håller i sig länge länge :)

Har varit iväg och lunchat med Anki idag och nu hamnade jag här. Ska bege mig ner i källaren och packa ihop lite grejer + försöka komma ihåg att leta efter ett täcke till Z. Har glömt bort det nu i två veckor eller nåt ;) Sen ska jag iväg och skicka paket och efter det upp till Santoz och mata dom. Får se hur det går nu när dom är tre som vill ha mat på en gång. Ren panik eller nåt :) Bara hoppas jag överlever. Sen blir det en tur på banan ikväll i det fina vädret. Imorgon kanske jag tar mig ytterligare en skogs tur innan hans vila på onsdag. Funderar på när jag ändå är ute och far om man ska åka till Grodden och handla såna där braiga svampar. Anki sa att dom kostade 8:- och det var ju inte farligt. Tål att tänkas på en stund till. Måste kolla luften i däcken oxå så jag inte åker på fälgarna ;)

Kanske dags att sätta fart så man får nåt gjort. Uppdaterar mer ikväll ev...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0