Snark

Nu har jag precis intagit lite mat och ska strax byta om till ridkläder. Stallet väntar och en tur på Z i det fina vädret tillsammans med Anki och Eroz :) Blir super lugnt idag med bara skritt eftersom han fick massage igår. Blir nog ev en tur ute imorgon oxå men då kanske vi avancerar med lite trav ;)

Som sagt nu har jag varit duktig och tvättat två maskiner tvätt som hänger ute i det fina vädret på tork och klyvit lite ved. Nu ger jag upp dom sysslorna för dagen och riktar in mig på stallet. Blev ingen städning av bil och inte heller nån reklam. Än...

Natten är ung och jag ska inte upp spec tidigt imöra bitti så jag hinner nog med nåt av det när jag kommer hem sen. Imorgon blir det som sagt in till krillehôla och kolla på mc kortegen. Hämtar upp brorsans tjej halv 10 sen drar vi iväg inåt. Börjar ju 11 men man måste tydligen va där tidigare... hmm... jaja det blir nog bra :)



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0