Shopping

Finns så sjukt mycket jag vill ha till hästarna. Ja det finns faktist saker till Santoz oxå jag vill ha men än så länge är han för liten för det mesta :) Jag skulle kunna handla lite grejer till han nu som han kan ha när det blir dags men samtidigt vet man ju inte om han är kvar då... Usch tanken på att sälja han är verkligen skit jobbig. Skulle så himla gärna vilja ha han kvar för att se vad det blir av honom. Men det kostar massa pengar. Pengar som jag inte har hur mycket som helst av. Ska försöka ta några fina bilder på honom nästa gång jag är där och lägga ut annons igen så får vi se om det är nån som är intresserad. Jag tycker han är vackrast i världen så jag kan inte förstå varför nån inte vill ha honom :) Om jag fick som jag ville skulle han aldrig säljas utan han skulle vara hos mig för evigt.

Nu har jag precis kommit in och ska ta mig lite fika. Blev ju hungrig när jag var därute :) Skiter i det där för dagen för nu har jag klyvit väldigt mycket. Ska ta mig lite fika och sen invänta klockan bara. Drar väl iväg strax efter halv 4 med kisse :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0