Sen kväll...

Satan i gatan vad jag är seg idag. Skulle nog inte varit uppe så sent inatt men vad gör man inte när man har trevligt sällskap :) Har precis varit ute på en runda med Siri och strax är det dags att göra sig klar för stallet. Ska möta Emilia däruppe vid 16.30 för vi ska hjälpas åt att ta in hästarna. Dom är mer vilda än tama när dom ska in så det kan vara skönt om man är två ;) Efter det vet jag inte hur jag ska göra. Rida ut, banan eller longera ? Anki sa att vi skulle skritta ut men jag har en känsla av att det kan bli sent då hon är på gång hem med den nya hästen. Har ingen lust att vara däruppe allt för sent då det är sista kvällen med sessan innan hon åker till B... Mm jag får klura lite till på det där.

Annars då ? Händer det inte allt för mycket inte. Har fått sålt på lite grejer som ska skickas till veckan och jag inväntar mitt bläck till skrivaren som borde komma på måndag. Hurra! :)

Varit uppe till Santoz på fm oxå för dom hade tydligen rymt inatt och varit på vägen och sprungit ;( Trött jag blir på det där. Varit lugnt nu så länge och så ska det börjas igen. Nu är iaf alla hästar flyttade till stall delen för där har det funkat bra förut. Dom har lite mer att röra sig på där så jag tror det funkar bättre. Hoppas jag på iaf ;/ Tänk om man hade pengar så man kunde ha han hos Z. Iofs finns det inga mer platser där men om det skulle finnas. Vore lite lättare då och man hade bättre koll på saker. Therese fick till några riktigt fina bilder på han idag så dom ska jag knycka och sen lägga ut ny annons :) Har inget hopp om att han ska bli såld tyvär då han är för ung än. Jaja mitt eget fel så jag får skylla mig själv.

Nej kanske ska börja göra sig iordning så man är redo för stallet.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0