Sätta fart

Ja det börjar bli dags att sätta lite fart här snart då jag tänkte vara tillbaka i stallet vid 16 och hjälpa till in med hästarna. Lite tråkigt för dom att behöva gå in så tidigt idag när det är fint väder men vi ska ju iväg så det kan inte hjälpas.

Mamma grejar påsk mat så det ska ätas innan jag skuttar vidare in i duschen. Packa det sista och sen iväg :) Faan va roligt det ska bli. Mitt första meeting och jag ska inte ens rida ;) Är nog det närmsta man kan komma då jag aldrig själv lär iväg på nåt sånt med häst. Jaja man ska aldrig säga aldrig men risken är liten. Väldigt liten...

Hr iaf beslutat mig för att åka i shorts idag då det är såå sjukt varmt ute. Så alla ni som ska befinna er i Lillerud, ta för guds skull på er solglasögon om ni inte vill bli bländade av mina snygga spiror ;) Hahahaha.

Nej sätta fart vart det ja. Kanske hinner med en liten uppdate innan vi drar annars ses vi imorgon nån gång :) Telefonen är med så vill ni nåt är det bara ringa :)



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0