Säns säng säng

God morgon mina vänner.
Nu ligger jag förmodligen och sussar sött i sängen. Klockan ringer inte förän om en timme och då blir det promenad med Siri och sen iväg och lämna bilen. Den ska tillbringa dagen i ett garage i Utterbäck där tanken ska undersökas. Den läcker ju som ni vet bränsle och jag hoppas verkligen att det inte är nåt allvarligt utan ett litet skit fel som kan fixas snabbt och billigt. Efter det blir det en hemma dag med uppdateringar här och inventering av häst grejer. Även lite promenader ska avklaras med prinsessan. Joo trots namnet Nöffe och den hemska duschen igår så är hon mitt allt. Städa och byta säng kläder kanske vore nåt oxå ? Mm tål att tänkas på :)
Blir även ett pass på banan med Mr Seg och greja iordning inför tävlingen. Mycket med det hela. Jaja återkommer med mer under dagen.


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0