Regn ?

Vart tog regnet vägen ? Skulle ju tydligen komma in idag men jag har inte sett till nåt än iaf. Ser iofs inte allt för bra ut men det är ju sol just nu. Kollade på norska väder sidan yr.no och där står det att det ska regna i mullis idag, imorgon, söndag och i början på nästa vecka... Typiskt för då blir det säkert inget jobb denna veckan ;( Jaja bara vänta och se vad som händer och sker. Svårt med alla dessa väder sidor verkligen. Vilken är mest pålitlig egentligen. Har ni nån uppfattning ?

Idag skulle jag och Tess till Örebro men då det strular med hennes lön blir det antagligen ingenting. Iofs var det inge spec jag skulle ha därinne men det kan vara kul att kika lite iaf. Typ på mitt blivande träns till Z ;) Har istället funderingar på om jag ska ringa vet och se om dom har tid så jag kan åka dit med Alfonz idag då det kliar så i hans öron. Måste bara kolla om bror är hemma så jag får låna buren. Bäst jag ringer på en gång... Nu har snåla jag ringt en signal så får vi se om han ringer upp :) Verkar som han jobbar eftersom han inte ringer på en gång.

Nu blir det duschen och sen iväg till D&N för att köpa mat till Santoz. Ska kolla efter flugmedel oxå då det börjar bli dags för det.



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Det regnade längs vägen när jag åkte till jobbet imorse, men inga mängder...

Jag brukar oxå kolla på yr.no tycker det stämmer ganska bra.

2011-04-26 @ 13:07:26
URL: http://flaangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0