Panik !!!!

Trodde dator jävel hade kraschat men har nu upptäckt att det är skärmen som inte vill vara med längre. Så jag är i behov av en ny skärm. Nån som har till övers ? Skiter blankt i vad det är för nåt så länge den funkar. Har just för tillfället lånat brorsans för att kolla vad som var fel. Passar då på att blogga lite för man vet inte när det kan ske igen ;)

Idag har jag varit med Anki till Askersund då hon skulle träna för Anna B. Har ridit ett pass på banan ikväll med hjälp av Anki och det gick sådär. Jag är ju typ aldrig nöjd och jag får inte riktigt till det. Nu efter tävlingen har det kännts skit när jag ridit och jag vet inte om det är för att jag kräver mer eller om han inte fattar vad jag vill ? Jaja det är bara kämpa vidare och hoppas på att vi så småningom kan jobba med varann och inte emot.
Imorgon ska han iaf trava lite bommar och hoppa lite studs med Emilia på ryggen :) Ska bli jätte skoj tycker jag. Hoppas bara ryttaren och hästen tycker desamma ;) Hon är ju så liten och lätt så det är perfekt att han har henne på ryggen och skuttar runt med. Sen blir det skogen på lördag och söndag har jag inga planer för än. Kanske en liten vilodag för herrn ? Eller så jobbar vi lite på banan. Han kommer ju få vila iaf på onsdag för då kommer massören på besök och ska knåda lite. Det uppskattas inte och jag förstår hur han känner sig för jag hatar oxå att gå till massören. Det gör så sjukt ont men det är såå fruktansvärt bra. Han får stå ut helt enkelt ;)

Har hjälpt till och sprutat islandshäst två ggr nu och jag som är så nyfiken på allt tycker verkligen det är skitkul. Sånt bangar jag inte för. Allt måste man prova :)

Santoz har fått flytta in i lösdriften nu med L och Joki så han är glad. Bara hoppas det kommer en ny valack så dom kan gå tillsammans och slipper flytta över till stalll delen igen. Men vi får väl se hur det blir med allt...

Nej nu har jag nog inte så mycket mer att tillägga för stunden. Eller joo föresten jag fick påsk kort av farmor idag :D En peng var det i kuvertet och det uppskattades. Så imorgon ska jag dra till D & N och köpa häst mat till Santoz och Arnika till Z :)

Nu blir det en sväng till Shell för att handla lite och sen kvälls promenad :)


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0