Onsdag och inget vettigt

Har inte lyckats gjort nåt vettigt alls idag. Har iofs varit till Arena på morgon med Anki och beställt kepsar men sen har det blivit stiltje. Vädret lockar inte att gå ut i men jag får nog ta på mig ridbyxor och åka till stallet. Siri har nog tröttnat på mig vid det här laget då hon vill vara ute och leka :) Har haft lite tv mys med Alfonz förut och det har inte hänt på länge. Ibland måste man umgås lite med dom små så dom inte blir bortglömda. Vill bara säga tack till dom två människorna som kommenterat mitt förra inlägg. Känns skönt att det finns folk som bryr sig och som tycker som jag. Hatar verkligen när det ska kommenteras hur dom ser ut eller beter sig. Jag gör så gott jag kan och mer kan jag inte göra. Har man nåt problem kan man försöka få fram det på ett finare sätt och inte vara elak och kränkande. Men men det är väl bara så han är antar jag...

Idag blir det en skogstur med Z och Siri. Imorgon ska jag först med Anki till Askersund (hon tränar för Anna B) och sen ska jag rida på banan på kvällen. På fredag ska Z få hoppa med Emilia på ryggen. Jag vågar ju som sagt inte ;) Hoppas han tycker det ska bli roligt men det tror jag nog. Han har ju inte hoppat på så länge. I helgen har jag inte bestämt vad det blir för nåt. Anki ska iaf tömköra honom nån dag och sen kommer det ju en ny pålle så det blir ihopsläpp på söndag (?) kanske. Ev vilodag för herrn då. Jaja vi får se. Det är bara onsdag idag och mycket kan hända. Dom andra i stallet drar iväg och tränar för Anis på söndag i Kuntsbol. Skulle oxå vilja vara med men det får bli en annan gång :)

Har iaf fått ut lite annonser på nätet och det är några som mailat. Sega på att svara tillbaka så vi får väl se om det blir lite affärer. Tror transporten ska lånas ut i helgen oxå så då får jag in nån krona där med. Allt är välkommet :)

Nej dags att "försöka" göra lite nytta då. Måste äta lite innan jag drar till stallet oxå.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0