Ojoj

Väldans vad bloggen blivit intressant på sistone ;) Det är bara bra läs på för all del. Kanske ska öppna upp min fb sida så alla kan komma in där för då når jag ut med min blogg mer. Mmm tål att tänkas på. Den är spärrad av en anledning om man säger så... Kanske ska vänta tills man fått ett svar från "valåsen" ;) hahaha. Inget roligt om det blir negativt och så ser alla det :) Skit samma egentligen man lever ju bara en gång.

Nu har jag precis kommit in för jag har varit en timme eller nåt på vedbacken och klyvit ved. Duktiga jag :) Så nu har pappa jobb imorgon och lägga rätt det där. Nämligen hans jobb då han gör det bäst. Ingen som får göra iaf för då blir han kinkig ;)

Massagen på pålle gick iaf bra och det var som jag trodde -> ryggen.... suck... Och halsen... Så nu ska pålle masseras varannan dag före ridning på hals och rygg så jag värmer upp musklerna innan vi ska rida. Hoppas hans späningar där släpper och han börjar sätta muskler ordentligt så han är i topp form när vi drar till Karlstad i sommar och byter sadel. Ny dressyr och hopp sadel ska inhandlas. Den gamla lämnar jag kvar därinne för försäljning. Var inne och kollade på deras hemsida förut och det finns en hel del fina sadlar. Dock är priset inte lika fint ;/ Sen är det inte lätt att hitta en sadel eftersom pålle har så hög och lång manke. Nästintill alla sadlar lägger sig på där. Spec dom billiga... Jag är ju lixom ingen märkes råtta så jag behöver inte ha det nyaste och dyraste utan jag klarar mig fint med nåt lite billigare. Men som sagt jag hittade nån sadel som var i "min" prisklass men frågan är ju om den då passar. Jaja det får bli ett senare bekymmer då det inte är dags än.

Nej vad sägs om lite kladdkaka, dusch och sen sängen ? Jag tycker det låter toppen :)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Anki

Blev klar så sent igår så jag orkade inte ringa. Annso har en dressyrsadel till salu som jag tror skulle passa både dig och Z, kanske ska kolla med henne??

Kommer du och fikar sen när hovis kommer??

KRAM

2011-04-21 @ 06:29:33
URL: http://ankialmlof.wordpress.com
Postat av: Jannica

Vilken massör anlitar du?

Skulle vilja att nån knådar igenom Conda...

2011-04-21 @ 12:38:36
URL: http://flaangen.blogspot.com
Postat av: Märi

Jannica: Det är min moster som kommer ut och masserar. Kan kolla med henne om hon har lust men tyvär tror jag inte det... :(

2011-04-21 @ 12:51:19
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: Kina

Vad är det för svar du väntar på? Är det nåt du skickat till mig...? :-O

2011-04-21 @ 13:22:48
URL: http://kina-valasen.blogspot.com
Postat av: Jannica

Ja du kan väl kolla med henne, annars får jag hitta nån annan...

2011-04-21 @ 14:01:34
URL: http://flaangen.blogspot.com
Postat av: Märi

Kina: Nej det är ingenting som jag skickat till dig :)



Jannica: Absolut jag kollar med henne :)

2011-04-21 @ 17:27:21
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0