Ny skärm :)

Fick låna en skärm av brorsan så nu kan jag äntligen hålla mig uppdaterad om vad som pågår på nätet. Iofs var jag ju inte utan dator så länge men jag hade typ abstinens ;) Haha. Den är jätte big och vi måste försöka få tag på en lite mindre. Knappt så den får plats här på bordet och jag har datorn jätte nära fejjan ;/ Jaja det får bli en senare fråga. Det här får duga så länge och jag är bara glad att jag har en dator som funkar.

Nu har jag sorterat ihop helgens reklam efter mycket om och men. Idag var det extra jobbigt då jag fick riktigt ont och va tvungen att ta flera pauser för att klara av det. Måste verkligen ta mig iväg till en kiropraktor men när pengarna inte räcker finns det inte så mycket att göra. Bara vänta och se vad som händer. Får iaf aällis ikväll av brorsans tjej så jag inte behöver åka runt själv på min runda. Idag måste jag även skriva av vilka som inte vill ha reklam då det ska postas och vara SDR tillhanda senast tisdag. Då kan det var lättare med nån med sig som kan skriva medans jag delar. Hon kommer iaf sitta själv ikväll eftersom han jobbar natt. Lite roligare om man kan hitta på och göra nåt. Dela reklam är ju inte det roligaste som finns men man har iaf nån att prata med under tiden :)

Nu ska det dammsugas och helst torkas golv men jag tror det bara blir snabel draken då Siri fortfarande är kvar. Bättre att torka på måndag när hon har åkt eftersom lill tjejen löper och hon inte städar efter sig. Spelar ingen roll om man torkar nu så kommer det se likadant ut imorgon iaf. Jaja dammsuga kan man göra iaf. Förstår inte hur två små djur kan grisa till så förbannat :/ Men men, dom är iaf bäst.

Sen iväg och köpa mat till Santoz och ev den där grimman om den finns kvar. Skulle få den lite billigare så jag hoppas ingen tagit den. Hans grimma är ju trasig så bara denna passar så ska den andra kaseras. Jag vill att han ska ha grimma på sig i hagen för OM han skulle rymma är det lite lättare att få tag på han :) Arnika behövde jag inte köpa för det skulle jag få av Therese. Den hade iofs gått ut men det kan väl inte göra så mycket. Jaja får se vad en sån kostar på D&N annars handlar jag väl med en iaf. Alltid bra att ha :)

Nej kanske skulle sätta fart. Måste ju hinna till stallet innan 16 oxå för att fixa klart allt till Z så vi får in hästarna i tid. Han ska ju skutta idag och behöver hinna äta innan det. Han hade tydligen varit lite tjock i v bak imorse och jag förstod att det inte skulle vara riktigt bra där då han var det lite redan igår. Han ville inte riktigt att jag skulle krattsa den hoven och streta emot lite. Sen när jag var på banan snubbla han lite med det benet. Tur det blir vilodag på onsdag och att massören kommer :) Bara hoppas det inte är nåt allvarligt och att han är fräsch idag iaf.

Har egentligen ingen lust att starta dammsugaren då Alfonz ligger i baljan och sover ;( Men jag måste väl för att hinna bli klar med allt. Om jag börjar uppe så kanske han hinner sova en liten stund till :) Så får det bli.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0