Nu så

Dagen började med en mycket trött Märi och en glad, pigg och busig Siri. Vi tog den längre rundan på morgon eftersom jag inte hade nån tid att passa idag. Siri uppskattade verkligen våran promenad och sprang runt och lekte som aldrig förr :) Mammas tjej <3 Tänkte att hon ska få följa med till stallet idag då det verkar som det ska va uppehåll. Har ju regnat på morgon men nu verjar det hyffsat ändå. Har varit och lämnat in paketet som ska skickas så nu är nästan alla ponny grejer slut. Bara några täcken kvar och lite småsaker. Tänkte att jag skulle börja rota redan ikväll och kolla upp vad som ska säljas och fota det. Sen åker det upp en ny annons imorgon på hästnet och blocket. Har även mailat en tjej som var intresserad av lite grejer så jag hoppas hon vill ha nåt :) Säljer ju mina grejer så sjukt billigt så jag förstår inte varför ingen vill köpa...

Start listorna inför lördagen har redan kommit upp :O Snabba ryck där vill jag säga. Till skillnad från vissa andra... Jag startar iaf som nr 10 i andra klassen (första är ryttartest) och beräknar då rida 11.33. Skit tid om ni frågar mig ;/ Vill helst inte släppa ut han innan för det är inte direkt mysigt i hagarna nu men han kan ju inte stå inne hur länge som helst på morgon heller då han kommer bli fullständigt knäpp. Mm jag får fundera lite. Kanske kan släppa han på ridbanan en stund på morgon. Iaf en timme eller nåt så han får lunka runt lite :)

Provade mina vita ridbyxor igår och dom funkade men det är inte mer än så. Nya ska inhandlas så fort ekonomin tillåter och det lär nog dröja. Fick reklamen idag oxå och det gav inte så värst denna gången heller men iaf över en hundring. Ska börja lägga ihop det nu så jag slipepr göra det imorgon oxå.

Lite av denna dag och det som ska ske. Imorgon uppdateras det flitigare så glöm inte att hänga med då :)



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Anki

Pippi och Z kanske kan stå inne?? Jag ska åka vid 9 =)

2011-04-07 @ 06:52:55
Postat av: Märi

Det låter ju som en bra idé :) Jag ska oxå försöka komma iväg vid 9.

2011-04-07 @ 10:22:48
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0