Mardröm ?

Nu är jag äntligen hemma från helvetes resan :) Jösses det har varit riktigt varmt idag och att då sitta i en bil 54 mil är ingen höjdare kan jag lova. Dagen har som sagt spenderats med mamma och Hariett för det skulle ev köpas pålle. Dock blev det inget köp och det var lika bra det. Hästen var jätte fin att se på men alldeles för svår. Så vi for hem igen med tom transport. Hoppas hon hittar en annan häst snart som kanske är lite lättare att rida :)

Z fick ingen motion idag heller men imorgon har jag lovat honom en tur i skogen och det ska jag hålla. Blev tyvär inget jobb då det tydligen ska regna. Hoppas på jobb på onsdag istället :D

Imorgon ska det brännas pengar då jag ska betala räkningar. Kommer väl som vanligt inte ha ett skit kvar men jag börjar bli van. Blir även en tripp till Örebro med Tess :)

Fy faan jag behöver nog en dusch. Stinker tåfis så in i helvete :( uurrkk.



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0