Lycklig :)

I em/kväll kommer min prinsesa hit igen !! :D Jösses vad jag saknat henne. Hon stannar tills på söndag fm när B hämtar henne igen :( Han ska ju till Elmia i helgen och eftersom hon löper kan han inte lämna henne var som helst. Därför ska jag krama och pussa på min tjej i helgen. Så tyiskt att man ska bort lördag-söndag men det får väl gå. Blir iaf mys ikväll och under dan imorgon innan vi åker :)

Mc kortegen idag var riktigt bra. Massa fina hojjar ;) En del riktigt skit fula oxå men... Nu har jag nyss ätit sommarens mat nämligen fil :D haha. I detta hus försvinner det flera liter fel på en sommar. Tror affärerna går runt bara på vårat filköp ;)
Föresten så såg jag en riktigt snygg bil i k-hamn som jag tycker pappa kan handla åt mig. Tyvär tycker han nog inte likadant... Men om jag jobbar riktigt hårt i sommar kanske jag har råd med en backspegel iaf :P haha.



Va sägs om denna ? ;) Svart ska den vara oxå eller kanske röd. Jävlar vad jag skulle köra bil :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0