Lill lördag

Idag var det väl städning som stod på schemat om jag inte är helt ute och cyklar. Förstår dock inte att varje gång det är dags för städning så hittar jag massa annat att göra istället. Typ sitter här helt i onödan och kollar runt på sånt jag redan sett. Allt för att dra ut så länge som möjligt på städningen. Så typiskt mig verkligen. Men när jag väl tar mig i kragen och kommer igång då jäklar går det undan. Oftast brukar det bli mer gjort än vad som var tänkt från början. Man kanske skulle inta lite frulle och sen köra igång så det blir klart nån gång. Läste ju att det var nån som vill anlita proffsfotografen idag igen ;) Så då har jag ju inte hela kvällen på mig heller att städa eftersom den antagligen kommer spenderas i stallet... Så jag har alltså ca 4 timmar på mig att käka frulle och städa. Det ska väl hinnas med. Om jag inte sitter här eller hamnar på rygg i soffan med Alfonz på armen :) Nej inga mer ursäkter eller påhitt. Nu kör jag på...



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0