Läggdags ?

Nyss hemkommen från kedjeåsen där jag hämtat päronen. Sessan blev jätte glad när hon fick syn på "morfar", hoppade och skuttade på honom. Fick tom in en liten puss :) Hon är allt bra go. Alfonz har tydligen tänkt att spendera natten ute så det får väl bli så. Ropade på honom förut när jag kom hem men ingen kisse i sikte. Gillar inte riktigt att han är ute på nätterna men vad ska man göra ? Han bara skriker och skriker när han är inne för han vill ut. Eftersom jag blir rätt trött i öronen efter ett tag orkar man inte med honom så ut åker han fortare än kvickt :)

Kanske dags att krypa ner i sängen så man orkar med morgon dagen. Har inte packat en grej än och inte kollat upp det jag skulle heller. Fy på mig :( Jaja det fixar jag imorgon nån gång. Nu känns sängen ganska lockande så jag drar mig nog dit. Ha en bra natt allesammans.


Finns saker som du inte vet om men som kanske är fel att säga. Jag vet varken ut eller in. Jag har inte glömt honom. När jag tänker på han blir jag varm inombords. Om han ändå fanns vid min sida. Drömma och hoppas kan man ju...



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0