Klappat och klart

Nu har jag städat färdigt och håller även på att tvätta lite. Maskinen borde bli klar strax innan jag ska åka så då är det bara hänga det och stoppa i en ny. När jag kommer igång och tvättar brukar det gå undan och det kan hänga kläder överallt i källaren bara för att det inte får plats på strecket i tvättstugan :) Jag tycker det är så sjukt kul att tvätta men som med allt annat tar det en stund innan jag kommer igång ;) Men sen jävlar går det undan. Ska försöka peta i mig en macka eller nåt medans jag väntar på tvätten för sen beger jag mig vidare mot stallet. Tänkte hinna mocka innan pållarna ska in. Är jag som sköter det där idag då Anki är på träning. Men det ska väl lösa sig på ett eller annat sätt. Rota fram sovsäcken medans jag väntar och även plocka fram rena sängkläder som jag bäddar i ikväll när jag kommer hem. Obligatorisk dusch innan läggdags blir det för när det är rena fräscha säng kläder då måste man vara nyduschad för att få krypa ner i min säng ;) Så Alfonz får sova nån annanstans inatt för han har nog inte tänkt att duscha... Fixa till kattlådan oxå med ny sand då den har blivit duschad så det är fräscht till min lill prins :)

Nej klockan går...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0