Kirrat

Nu har jag dammsugit hela huset och är på språng för att köpa hästmat. Fått lite grejer sålda som ska skickas till veckan. En har redan satt in pengar men jag inväntar hennes mobil nummer oxå för det måste jag ha så det blir rätt :) Eftersom jag fick in lite stålar på kontot har jag nu beställt efter bläck till skrivaren :D ujuj vad jag är duktig. Gick med på nån ny sida och fick då 50:- i rabatt så jag passade på att beställa 2 patroner så jag har. Hoppas dom kommer på måndag för då kan jag skriva ut egna papper på tisdag och sen skicka paketet. Nu får jag hålla tummarna att det är nån mer som vill ha grejer. Var en som mailade på en massa saker och ville se kort. Men inte säkert hon handlar bara för det. Men det hoppas jag verkligen :)

Nej nu blir det D&N för att köpa mat och sen upp till bebis och kasta av det. Hem och käka lite för att sen bege sig mot stallet. Som sagt hoppning på schemat idag. Ska försöka att inte glömma kameran så jag kan slänga in nåt litet kort här ikväll eller imorgon :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0