Jag kan

Ibland kan jag faktist vara lite duktig. Paketet är iväg skickat idag (hejja) men det blev inte riktigt så som jag tänkt mig. Frakten skulle kosta sjukt mycket så det blev att skicka med posten istället. Köparen verkade inte ta illa upp utan var nog bara glad att hennes grejer var på väg. Nu inväntar jag pengar från en tjej till så ska träns och tyglar smörjas, packas och skickas. Måste försöka komma ihåg att ta kort på en grimma som en annan tjej var intresserad av. Hon har nog väntat flera dagar på att få den bilden :/ (slarv). Inte lätt att sälja saker om man inte gör kunderna nöjda :) Sen är det verkligen stiltje på mina grejer för det är inte en kotte som skickat på nåt annat. Jag är inne varje dag för att se om det är nån som vill köpa nåt men tyvär har jag inte såna grejer folk vill ha :( Jaja nån gång kanske jag kan få mer grejer sålda men det verkar gå trögt nu. Vore kanske nåt om man hade en lite häst loppis i sommar när vi ska ha våran ponny dressyr. Iofs har jag inte så mycket ponny grejer kvar men dom kanske köper iaf om dom har stora hästar oxå. Värt att prova iaf :)

Nu tror jag nog att jag ger upp för denna dagen och kryper ner i sängen. Städning står på schemat imorgon och sen funderar jag allvarligt på en cykel tur till stallet imorgon em :) haha som sagt jag funderar...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0