JAAAA!!!!!!

Eventuellt jobb till veckan och ingen är gladare än jag :D Så sjukt roligt att komma igång igen för jag behöver verkligen pengar till allt jag ska/vill göra.

Sen fick jag respons på ett tidigare inlägg om hjälp ;) Haha bara hoppas detta går vägen och att det blir ett positivt svar. Tyvär kommer jag nog inte få veta nåt förän till veckan och jag förstår inte hur jag ska kunna hålla mig tills dess :) Haha jösses det här är såå typiskt mig. Crazy lika hell. Men satsar man inget så har man inte chans att vinna heller ;) Jag inväntar spänt på svar och sen får vi se vad det blir...


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL!!!

2011-04-20 @ 08:24:39
Postat av: Märi

Tack Cissi <3

2011-04-20 @ 10:42:54
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0