Inför tävling

Alldeles nyss hemkommen och har precis varit ute med Siri en sväng. Pappa hade tydligen varit ute med henne här på kvällskvisten men det skadar ju inte om hon får komma ut två ggr :) Ingen är gladare än henne.

Råka stanna till på Shell när jag kom från stallet för jag höll på att törsta ihjäl. Så där inhandlas det lite dricka och så fick jag mig en trevlig prat stund med Fia :) Kul med nån som oxå har hållit på med hästar så man har nåt intressant att prata om :) Hehe. Hade tänkt mig fram till Jet och tanka men när jag satt där i godan ro och klockan gick och gick så orkade jag inte. Usch det är faan jobbigt att behöva åka till andra sidan stan för att tanka :/ Så istället tog jag ett mycket klokt beslut (?) och bestämde mig för att jag tankar imorgon bitti innan jag åker upp till stallet. HAHA jag som är så morgon pigg :S Jaja nu har jag inget annat val än att bege mig till världens ände imorgon bitti om jag inte vill knuffa bil och transport hem från Gyttorp...

Tävling imorgon... Årsdebut... Första omgången i laget... Huvva... ;(
Vi är inte direkt super förberedda eftersom vi fått hoppa in som reserv i laget. Jaja som jag skrivit förut så får det gå som det går. Det är iaf inte i det "hemska" tältet som dom har däruppe. Jösses på sommaren när det är typ 25* varmt känns det som att gå in i en vägg när man äntrar tältet. Det finns verkligen ingen luft därinne. Imorgon hade det iofs nog varit bättre eftersom det inte är så varmt än. Men men då blir det ju debut för oss i deras nya ridhus som dom byggt. Ska bli kul att se hur det ser ut. Var ju inte klart förra året jag var där och tävla. Allt är iaf smörjt och packat. Nåja nästan allt iaf. åste plocka fram kavajen bara och INTE glömma hans pass. Gud bevare mig väl om jag glömmer det. Bäst att plocka fram det bums... Såja nu ligger det i väskan. Ska kolla sen om mamma somnat för har hon inte det ska jag plocka fram kavajen oxå så det är klart. Ska fixa lite mackor inför imorgon och inte glömma vatten. Usch det känns som jag glömt massor och det får vi väl hoppas att jag inte gjort.
Snälla Anki har iaf flätat min pålle och smörjt mestadels alla mina grejer ;) TACK TACK. Värsta servicen ;)

Nu har jag inte tid med det här för jag har ju mer grejer att göra innan läggdags. Börjar känna mig lite sleten så det är bäst att tacka för den här dan. Önska mig lycka till nu för det kan behövs ;) Haha.



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0