Hemma igen :)

Sjukt kul på tävlingen men underbart att få vara hemma oxå :) Nu ska jag alldeles strax bege mig mot stallet för att släppa in hästarna. Har tänkt mig en ute ritt idag i det fina vädret så vi får se om Z tycker likadant. Hade iaf sjukt roligt på tävlingen och det var en upplevelse att sova i bussen vill jag lova. Min säng plats blev ganska fort bytt mot en annan plats och det funkade väl ganska bra. Lite oskönt var det eftersom det inte direkt är så man är van att sova. Men nån natt sådär funkar det ju iaf :) Blev idag runt lunch "avbytt" och fick åka hemåt med tvillingarnas föräldrar.

Tävlingen för Anki gick kanoners :D Vill inte säga mer eftersom det inte är uppdaterat på hennes blogg än :) Så ni får hålla ut en stund till. Hoppas bara att ritten imorgon går minst lika bra. Håller alla tummar och tår.

Nej nu har jag lite att fixa med och sen stallet. Måste köra ut reklamen ikväll oxå och jag skulle redan nu kunna tänka mig att krypa ner i sängen :( Såå sjukt trött...



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0