Granbubbe

Precis kommit hem och ska se om det kan bli lite mat så man kan dra vidare till nästa stall. Har varit till bebis och sprayat han med flugmedel. Försökt spraya är nog rätt ord ;) Man behöver nog vara två till att börja med så han vänjer sig. Försökte mäta han oxå med min nya mätpinne (som jag tillverkat) och han var inte 120cm än ;( Bara hoppas han kan bli det ganska snart och gärna över det måttet med :) Glömde ta med kameran dit då jag tänkt ta kort på han men mitt minne var inte riktigt med nu heller...

Har handlat svampar på Grodden oxå och även godis till Sessan så hon har när hon kommer på söndag :) Köpte mig en glass och en gran på Shell oxå. Det blev en jordgubbsgran. Mm den lukta såå gott :)

Nu ska jag duka lite så det kanske kan bli mat snart.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0