Fredag

Idag är det fredag och då vankas det som vanligt arbete på kvällen. Ska sortera reklamen alldeles strax så den är klar. Eftersom jag inte har tid imorgon att köra ut den pga stall och bröllop så får det bli idag. Söndagen kommer ju som sagt spenderas på Botorp så då hinner jag inte heller. Det är verkligen värsta skit lönen man får och det är faan snudd på slav arbete. Men om man som jag aldrig har några pengar kan det vara skönt med några extra hundringar i slutet på månaden. Nån liten räkning kanske man kan betala :)

Måste dammsuga idag oxå då jag inte gjorde det igår. Sen blir det stallet för ett pass på banan med pålle.

Nej bäst att sätta fart så jag blir klar nån gång ;)



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0