Fina fredag

Härligt väder idag. Solen skiner och det är riktigt skönt ute. Funderar på om jag ska tvätta lite schabrak och hänga ute på tork. Börjar bli en liten hög därnere i tvättstugan och fler kommer det väl bli nu när det är så varmt. Har iaf fixat klart reklamen nu så den ligger här i fina högar på köksgolvet och bara väntar på att få bli utdelad :)

Ska ta mig nåt att äta och sen göra mig klar för stallet. Anki ska till Askersund idag med D och jag följer med som publik. Efter det ska jag rida lite själv och sen blir det hemfärd. Ev en sväng upp till bebis oxå för att se hur han har det. Om dom har nåt vatten idag för det hade dom inte igår när jag var där... ;/


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0