Dubbel suck

Det blir inte riktigt som man tänkt sig alla gånger. Hade funderingar på att sortera ihop reklamen nu ikväll men med tanke på hur jag känner mig i ryggen är nog inte det ett alternativ tyvär ;/ Iofs är det ju snart läggdags  iaf så det spelar väl ingen roll om jag får krypa upp i sängen och ligga i foster ställning halva natten... Usch blir så trött för det gör så sjukt ont i vissa lägen. Men det är väl bara bita ihop och kämpa vidare. Inget blir ju bättre för att jag gnäller :)

Ute ritten gick över förväntan idag. Stundtals var Z pigg och stundtals riktigt seg. Eroz var duktig och skötte sig jätte bra. Lite spänd ibland men på slutet slappnade han av och traskade på bakom oss :) Imorgon tar vi ytterligare en tur i skogen men då i sällskap av Z´s tjej ;) Då blir han nog extra glad tror jag. Så tokig imorse när hovis var där och hästarna var inne. Bara ponnisarna, Z och Eroz som var ute när jag kom dit. Jösses vad han gnägga kraken. Hela hela tiden ända tills D kom ut ;) Då tystnade han och stod där vid staketet och stirra på henne. Haha han är för go ibland. Så en skogstur med tjejen imorgon tackar han nog inte nej till :D haha.

Nej vad faan undra hur jag ska göra. Jag kan ju iofs börja lite och se vad ont jag får ;)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Anki

Klart han gillar sin prinsessa =) Hon är ju så snygg ;)Skönt att få sällskap i skogen!!

2011-04-21 @ 22:10:06
URL: http://ankialmlof.wordpress.com
Postat av: Jannica

Gud vad du bloggar!

Kul!

Smörj ryggen med Voltarensalva, det är min räddare när rygg och knän strejkar fastän jag har massor att göra...

2011-04-21 @ 22:24:19
Postat av: Märi

Anki: Absolut hon är ju nästan vackrast i världen ;) Näst efter MYYYYYYY :D Känner för att snoka lite idag när vi ska rida. Vad sägs ? ;)



Jannica: Jo fast tyvär hjälper det inte att bara smörja. Måste lägga rätt halva ryggen och nacken först :)

2011-04-22 @ 15:21:37
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0