Dagens ridpass

Red ett pass på banan idag, denna gången med sporrar ;) Jag tyckte att han fortfarande kändes trög men det tyckte inte coachen. Anki tyckte att han inte kan gå så mycket bättre just för tillfället då vi inte kunnat träna speciellt länge. Jag får försöka rida så gott det går på lördag och sen träna, träna och åter träna inför nästa tävling. När nu den blir. Har ingen inplanerad än så länge. Det jag iaf måste ha i åtanke på lördag är; formen, planera väl, lätt i handen och fälja med + det som är svårast. Inte stressa ! Jag har en förmåga när jag kommer in på banan och ska rida program att jag stressar igenom för att komma därifrån så fort som möjligt. Vi pratade lite om det idag och jag berätta hur jag känner och tycker. Hon kom med bra tips på hur jag ska tänka men det är inte lätt att bara ändra på en gång. Men som sagt jag ska försöka göra mitt bästa och så får vi hoppas det går vägen. Har fortfarande mitt högt uppsatta mål att inte komma sist ;)

Har varit upp till Santoz ikväl och fixat åt honom. Therese kom upp för hon hade mat dag idag. Jag var inne och pratade med H om att öka på hans mat. Så nu får han lite mer mat och så ska jag fixa fram lite avmaskning och trycka i honom. Tror han behöver det.

Nu händer det nog inte så väldans mycket mer idag förutom kvällspromenad, dusch och hejja fram Färjestad till vinst.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-04-08 @ 15:43:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jannica

Lycka till på tävlingen imorgon!!!

2011-04-08 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0