Bye bye

Nu har jag käkat och duschat så nu ska jag packa in allt i bilen och sen bege mig mot stallet. Jösses känns som det är hur mycket som helst som ska med :) Jag ska ju lixom bara vara borta en natt. Men bättre med för mycket än för lite. Ikväll blir det lite korv grillning när vi kommit på plats och Anki har ridit.

Z fick springa lös på banan idag och sen hoppa ett litet hinder som jag ställt upp. Andreas hade precis sladdat vägen när jag kom upp och eftersom Z inte har hel sulor fram går det inte att rida då :( Måste köras till först innan jag kan rida där. Bättre lycka imorgon kanske :)

Nej har inte tid att sitta här och babbla :)



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0