Bra dag :)

Idag har jag fått lite vettigt gjort iaf som att städa bilen, handlat godis till Sessan ;) och lite braiga svampar. Blev även en riktigt rejäl kvällspromenad i stallet med Z. Ner till Labbsand och hälsade på för att sen gå tillbaka hem igen. Ida var med på P och Anki gick med My :) Fick även se den fina pojken så nu vet jag vart han bor ;) haha snacka om tajming.

Nu har jag bäljat i mig massa saft då jag inte hade med mig nåt att dricka ;/ Så det blir en dusch och sen sängen. Imorgon ska det ringas lite samtal och sen funderar jag på den där cykelturen till stallet som aldrig blev av förra gången... ;)



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Anki

Märi, du har aldrig hört talas om vatten..? hahaha!!

2011-04-29 @ 06:59:16
Postat av: Märi

Joo men inte hade jag lust att släpa runt på en flaska mitt i den där djungeln oxå ;)

2011-04-29 @ 09:38:53
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0