Biltur

Idag har jag mestadels flängt runt och inte fått nåt gjort. Som vanligt :)
Dagen startade med att jag fick en lite hund uppkastad i mina säng imorse strax efter 09.00. Storebror och Gabby var på besök så det blev att kliva upp och försöka va lite social :) Lite frukost och en promenad sen bar det av mot Stockås för att hälsa på pappa. Efter besöket där blev det stopp på Masten i Karlskoga för lite lunch. Goda köttbullar, potatis och gräddsås ;) namnam. Sen en tripp till sågverket Valåsen för att "spana" lite ;) moohaha. Om jag såg nåt ? Ooo jaa ;) haha nog fanns han där alltid. Slapp ju tom att gå in nånstans. Nu ska man bara försöka få tag på lite annat smått och gott för att se om planen kan fullföljas. Skulle behöva lite information från nån krake på insidan därnere ;) Nån som ställer upp ?

Nu har jag precis kommit från stallet och ska ta mig en macka eller nåt och sen smaka på min kladdkaka jag gjort åt mamma. Hon har syjunta idag och eftersom det är jag som är kocken måste ju jag få ta en tugga eller två på mitt mästerverk :) Såg även snygg nr 2 på Kosia när vi var på väg till Mullhyttan. Jösses det är karlar överallt nu ;) haha. Men vi provar på ett håll först och funkar inte det tar vi nästa. Haha.

Imorgon kommer massören till Z, torsdag är det hovis (dock inte till Z men jag måste dit bara för att smaka på all fika ;)), fredag k-hamn + chaffis på kvällen, lördag lillerud med Anki, söndag insläpp, lördag morgon i stallet. Hej och hå. PLUS att Andreas sa att jag kanske börjar på mossen redan nästa vecka !!!!!!! :D:D:D:D:D:D Faan va gött. Bara hoppas man kan fått ett nummer och lite annan information tills dess för sen vet jag inte när jag kan ha tid att snoka :) Som sagt är det nån som jobbar på Valåsen som läser detta så behöver jag ha hjälp ;) Please.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Agneta Blom

kanske jag kan hjälpa dej :)

2011-04-19 @ 19:51:06
Postat av: Märi

Det skulle jag kunna tro ;)

2011-04-19 @ 20:31:32
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0