Besök

Har precis haft besök av Danne men han drog då han skulle iväg och köra folk. Men han är snart tillbaka igen :) Super trist att sitta här själv och bara glo. Iofs skulle jag kunna dela ut reklam men det var roligare med lite sällis :) Får ta reklamen på söndag istället då jag inte kommer vara hemma imorgon kväll. Sjukt kul det ska bli att sova borta i Lillerud i en hästbuss :) Haha spännande spännande.

Z fick vila idag då jag va så hungrig så jag inte visste vart jag skulle ta vägen :/ Imorgn blir det en ridtur på fm och sen hem för att packa. Svårt att veta vad mycket och vad man ska ha med sig för kläder. Gäller ju bara en natt men man vill ju inte frysa eller svettas ihjäl :) Svårt det här blev. Haha.

Nej nu ska jag fortsätta lite på mitt korsord medans jag inväntar Danne igen :) Sen blir det upp till kedjeåsen för att hämta päronen.



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0