Beslutsångest

Har varit uppe i stallet på fm och fikat lite med Anki, hovslagarna, Ingrid och hennes mamma. Ingrid var där och red lektion och sen blev det fika. Inte bangar man när det ska ätas go socker kaka :)

Nu är jag som sagt hemma och funderar på vad jag ska hitta på först. Det som är tänkt att jag ska göra idag är; tvätta, sortera reklam, klyva ved och städa bilen. Ska träffa Anki i stallet vid 18 då vi ska skritta ut en sväng. Tvätta kan jag iofs göra under hela tiden i princip men det är inte kul om kläderna blir skitiga och fulla med flisor :) Om jag gör reklamen kommer jag inte palla att klyva ved eftersom jag får så grymt ont av det. Därför funderar jag på om jag ska spara reklmen tills ikväll när jag kommer hem. För då kan jag fixa den och sen krypa ner i sängen. Är en hel del som kan klyvas därute så frågan är om jag hinner bilen idag. Shit vad svårt det här blev. Men om jag istället sätter fart nu och inte sitter här och velar kanske jag hinner få nånting gjort. Vore ju som sagt trevligt att få bilen klar eftersom jag ska till k-hamn imöra fm och kolla på mc kortegen. Jaja det märks vad jag hinner med. Ska iaf ta mig en macka nu och sen ge mig ut i solen :) Sjukt fint väder vi fick idag oxå.

Uppdaterar mer sen om hur det gick med mina "världs" problem ;)



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0