Nytt liv

Imorgon är de 1 december och då börjar ja om igen...


Har följt med Anki till ridhuset några ggr med hästarna och har då fått inspiration och motivation igen till att köra igång. Z har stått ett tag nu pga att ja inte haft vinterskor + sulor. Inte jätte länge men de har blivit 2 veckor eller nåt kanske... Hoppas på ja kan få skor på han imorgon när mitt "nya liv! startar :)

Med de menas att jag ska skriva här så gott som varje dag om allt och inget. Uppdatera om mina djur eftersom de är dom som betyder allt för mej. Plus att ja kanske gör saker som inte har med djuren att göra oxå :) Väldigt sällan men nån gång ibland händer de :P

Så ni som väntar på nåt gott behöver inte vänta länge för imorgon börjar ja :) Har ni åsikter om va ni vill läsa om så skriv gärna de. Och kommentera såå mycke som ni vill. Är bara glad om de är nån som vill läsa :)


// Märi <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo du jag hittade hit. Tycker du är en kanontjej som har så mycket att ge. Ta en sak itaget bara. KRAM

2010-11-30 @ 14:40:33
Postat av: Märi

Tack Cissi för dom uppmuntrande orden :) Känns skönt att jag har så underbara människor runt mej <3 Kramar

2010-11-30 @ 15:38:11
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag läser :) Så bara skriv å skriv :D En stor bamse kram ifrån skåne <3

2010-11-30 @ 19:00:50
Postat av: Märi

Tack gumman min <3 Stor kram från mej till dej <3

2010-11-30 @ 21:49:25
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0