Tröttsamt...

Ja de känns lite segt och omotiverat fast de är julafton imorgon. Har iaf idag varit runt och inhandlat julklappar till mina minsta fyrbenta och päronen. Tur ja fick nån peng när ja fyllde annars hade ja inte haft råd att handla :S Faan va surt de känns att inte ha pengar. Man skulle vilja handla så mycke och så fina juklappar till alla möjliga men de finns inte kosing. När ja väl har pengar så spenderar ja dom hejvilt med att köpa allt möjligt skit så de kanske som sagt är bra att budgeten är under all kritik. De är väl tanken som räknas eller ?

Hästarna vilar för fulla muggar. Iaf va gäller motionen. Matintaget är lika mycke som vanligt så ja hoppas alla köpt sin julmat redan annars är risken stor att mina kusar hamnar på nåns julbord i tron om att de kanske är självaste julskinkan som traskar omkring. Usch hemska tanke... Får hoppas alla vet hur en gris ser ut...?

Som sagt julafton imorgon och jag hoppas på att få massor med paket eftersom ja helt enkelt är bäst. Eller nåt i den stilen. Ja får hoppas alla dom som ja handlat till blir glada över de lilla ja kan erbjuda.

Har varken tid, ork eller lust för tillfället att skriva nåt långt inlägg. Kan bara meddela att ja fått en tid på ATG i Karlstad med Molly i januari och sen kommer bästaste Jenny upp nån dag efter de. Längtar ! :)
Lilla Siri ska träffa vet redan på måndag. Både ja och B som följer med dit. Han får lixom betala :P höhö. Har man inga pengar så har man inte. Så är de. Och eftersom han är en tät jävel ;) så kan ju han pröjsa de. Ja får ta igen de nästa gång. Bra när man kan dela på utgifterna. Jaja nog om de. Bara hoppas mina älskade små djur oxå får en bra jul och uppskattar mina presenter.



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

God Jul!

Idag blir dina hästarnattade runt åtta, kan ju vara bra att veta så du vet hur länge du kan sova imorgon :).

Mina var tokiga imorse när jag tog sovmorgon till 07.45 fastän det fick mat jätte sent igår...



Ha en superbra dag!

2010-12-24 @ 13:20:16
Postat av: Jannica

Nu är det dags att uppdatera!

Hur gick det för Siri hos veterinären, och vad ska Molly göra på ATG ?

2010-12-28 @ 13:34:21
Postat av: Märi

Haha ja uppdatera ju dej på fm idag :) Fast glömde de om Siri kom ja på nu :P Dom tog blodprov på henne som ska skickas iväg för analys om hon är allergisk mot nåt. Och va Mollan ska göra på ATG vet du ju redan ;)

2010-12-29 @ 11:29:50
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0