Tragedi

De som hände 8 hästägare i Karlskoga tidigt på lördags morgonen är ingenting man nånsin vill va med om. Alla vet att nån gång kommer dan då våra fyrfotade ska lämna oss men INGEN ska behöva lämna denna jord på de viset. Jag hoppas alla drabbade på nåt sätt finner styrka att orka ta sej igenom de här. Jag vet inte om ja hade orkat men jag hoppas ni vet att ni har stöd runt omkring er från alla håll. Jag själv kände ingen som hade häst där men man kan inte gå oberörd ur detta ändå. Finns garanterat inget jag kan göra för att underlätta men mina tankar finns hos er och jag lider med er. Vet hur det är att plötsligt förlora sin vän. Dock på ett "bättre" sätt...


Har ingen lust me de här idag så ja avslutar här. På återseende...


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: ylva

Det var fina ord jag håller med dig man hoppas de orkar o är starka. Kramiz Ylva

2010-12-12 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0