Snabbis

Precis kommit från stallet där ja släppt ut hästar och fixat allt. Så underbart skönt att ha allting klart så man bara kan dra dit och rida i em. Ja håller ju på att dö av hunger varje morgon så vissa ggr har ja nästan dött och varit tvungen att dra hem för att käka frulle. Så onödigt egentligen när de bara tar drygt en timme att fixa allt. Ja tror, eller ja vet rättare sagt, att ja inte hinner dö av svält på en timme :) Men nu måste ja sätta fast och fixa frulle för sen har ja ju inbokat program som ja kollar på varje fm. Eller försöker kolla på. Inte alltid ja är hemma. Men de är viktigt för mej iaf ;)

Har fått ännu mer svar från folk som vill ha grejer. Eller ja dom vill ha min list och priser. Sen får ja väl hoppas dom hittar nåt intressant så ja kan bli av me lite skit :) Sandra va ev intresserad av två fleece täcken så då kommer ja ju ett steg närmre kiropraktorn :D hurra hurra. Efter mina hästar kommit in i em ska ja dra upp till Anki då min moster ska massera hennes hästar. Ska bli spännande att se va hon säger om dom :)

Nej som sagt mitt program väntar inte på mej och ja måste fixa frulle först :)



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0