Klippkort ?

Börjar hålla med min kära vän Linnéa om att jag snart borde få klippkort och grupprabatt inne på ATG i Karlstad. Ska nämligen dit imorgon igen fast den här gången med Z. Sist va ja ju inne med Santoz när han fått en böld i röven men de är en annan historia... Min kära häst blir inge bättre snarare sämre skulle ja vilja säga. Ja kan ärligt säga att ja inte har nån aning om vart felet är så de hoppas jag dom kan berätta för mej imorgon. Eller de kan ja garantera att dom kan. Sitter säkert i hoven och så åker jag in till ingen nytta när lika gärna hovis kunnat dra av sko och fixa. Men men bättre va på den säkra sidan. Inge kul att se hästen må dåligt. De gör ont i hela mej när de är nåt fel på mina djur. Så håll tummarna att de inte är nåt allvarligt och att de kommer gå snabbt och smärtfritt att "behandla" så vi kan komma igång som planerat. Just nu känns allt bara skit...


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Men hallå, varför har du inte berättat att du har en blogg?

Tråkigt med Z, med som jag sa igår så få vi hoppas det vänder snabbt.

2010-12-08 @ 08:24:11
Postat av: Märi

Haha ja du de vet ja inte ;) Bara kul om du vill fortsätta läsa och kommentera så ja vet att nån finns :) Ja de får vi absolut göra. Räcker med tråkigheter nu...

2010-12-08 @ 13:57:52
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0