Ingen rubrik

Ja så får de bli idag. Tycker de är skit svårt med rubriker. Kommer aldrig på va ja ska skriva där. Nån mer som har de problemet ?

Har iaf alldeles nyss kommit hem från hockeyn i Nobelhallen. Ja bjöd in mej själv där när pappa skulle iväg :) Haha mycke smart av mej. Fast om ja hade tänkt till ordentligt hade ja nog stannat hemma för jösses va ont ja har nu. Har super problem med min rygg och ja är i absolut behov av en kiropraktor. Men eftersom pengarna inte riktigt räcker till mej (har 3 hästar, en hund och en katt) så får ja backa lite eftersom deras hälsa går före. Men nu har ja iaf kollat upp va ja har i häst grejer att sälja och en annons på blocket är utlagd. Har fått massa svar redan nu så ja hoppas dom handlar och inte bara ska diskutera fram å tebax som de brukar va... Är som sagt verkligen i behov av pengar så ja kan få komma iväg till nån då de står högst på min önskelista för tillfället. Är många faktorer som bidrar till att ja är såhär paj som ja är och att Z ska igång nu är oxå ett problem. eftersom han stått ett tag pga skada och vintervila så är han inte som han brukar va :) Därför hänger han på, är stel mm mm och där sitter då ja som garanterat är hur sne som helst och har såå sjukt ont och försöker parera allt de där. Puuh inte lätt inte. Gör inte mina krämpor till de bättre. Tog en tur på ridbanan idag och trava lite grann. Som ja känner mej nu skulle ja låtit bli de och skrittat ut i skogen istället. Pappa tyckte ja skulle ringa den där människan och boka en tid imöra och va de lät på han skulle han pröjsa de. Dock känns inte de rätt att han ska göra de så ja hoppas på mina "affärer" istället :)

Har ingen lust att sitta upprätt längre utan sängen väntar på mej. Ska försöka få in min lillprins först som precis gick ut ;) Vi höres.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0